وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع دانش بنیان و صادرات محور که ظرفیت های ارز آوری بیشتری دارند در اولویت حمایت‌هاست.

وزیر صمت: صنایع دانش بنیان و صادرات‌محور در اولویت حمایت‌هاست / توسعه صنعتی نیاز ضروری کشور است

عباس علی آبادی شامگاه جمعه در آیین افتتاح شرکت سرجین بافت افزود: توسعه صنعتی نیاز ضروری کشور است و صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت است‌.

وی با بیان اینکه دانش بنیان و صادرات محور بودن از مولفه های مهم تولید محسوب می شود، اظهار داشت: دانش بنیان بودن به معنای تکیه بر بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی است.

علی آبادی بر هموار کردن مسیر برای تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: باید در این راستا بر پیگیری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید توجه و جدیت داشته باشیم.

علی آبادی با بیان اینکه وجود نیروی توانمند از ویژگی ها و ظرفیت های قابل توجه استان زنجان است، تصریح کرد: با همین عنصر نیروی انسانی می توان تحول بزرگی ایجاد کرد.

مجموعه تولیدی سرجین بافت با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال راه اندازی و برای خرید تجهیزات این واحد نیز ۵۲ میلیون یورو ارز اختصاص یافته که ۳۱ میلیون یورو آن از محل صندوق توسعه ملی و مابقی از منابع سهام داران تامین شده است.

این واحد تولیدی در صورت تکمیل فازهای بعدی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم می کند.

فردا قرار است راهپیمایی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیدار با رییس جمهور از ساعت ۹ و نیم صبح از میدان قائم تا مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.