مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: همواره درصد بالایی از مردم استان در تمامی ادوار گذشته انتخابات مجلس حضور تکلیف گرا داشتند و حدنصاب مشارکت در استان از مشارکت کشور بالاتر بوده است.

مردم خراسان رضوی در تمامی ادوار گذشته انتخابات مجلس حضور تکلیف گرا داشتند

به گزارش قدس خراسان، نشست کنشگران و فعالان سیاسی خراسان رضوی با دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست برخی از حاضران که از طیف‌های مختلف بودند مطالب و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبیین اهمیت این دوره از انتخابات، به چهار گفتمان فعال انتخاباتی در سطح کشور اشاره و هر یک از این گفتمان‌ها را تبیین و تحلیل کرد.

وی با ارائه آمار مقایسه‌ای از وضعیت مشارکت مردم استان در ادوار مختلف انتخابات مجلس، گفت: غول رسانه‌ای دشمن در جنگ شناختی ادراکی، تلاش دارد با انگاره سازی غلط، به نحوی القا کند که مردم به واسطه برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد در حالی که این یک برآورد  اشتباه و ناظر بر نداشتن شناخت واقعی از مردم با بصیرت و دشمن شناس است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تایید این نکته که برخی عوامل می‌تواند به عنوان عوامل کاهنده و یا افزاینده مشارکت تلقی شوند، در عین حال ضمن ارائه گزارشی آماری تحلیلی، اعلام کرد: همواره درصد بالایی از مردم استان در تمامی ادوار گذشته انتخابات مجلس حضور تکلیف گرا داشتند و حدنصاب مشارکت در استان از مشارکت کشور بالاتر بوده است و ان شاالله در این انتخابات هم چنین خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.