مدیر مخابرات نیشابور، زبرخان و میان‌جلگه گفت: سایت جدید همراه اول در روستای برج توابع شهرستان زبرخان نصب و راه‌اندازی شد.

راه اندازی سایت همراه اول در روستای برج زبرخان

به گزارش قدس خراسان، هادی موسی‌آبادی اظهار کرد: سایت جدید همراه اول در روستای برج با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

مدیر مخابرات نیشابور، زبرخان و میان‌جلگه افزود: به منظور تقویت شبکه و رفع مشکلات پوشش آنتن‌دهی در نقاط کور، سایت جدید با تکنولوژی های ۲G/۳G/۴G در روستای برج نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این سایت علاوه بر بهبود پوشش اینترنت پرسرعت روستای برج و جاده‌های منتهی به روستا، پوشش اینترنت پرسرعت در روستاهای محسن آباد، اردوغش و عبدالله آباد هم بهبود یافت.

موسی‌آبادی بیان کرد: از مجموع ۲۰۰ روستای تحت پوشش اینترنت در استان خراسان رضوی، ۶ روستا در زبرخان، ۱۲ روستا در میان‌جلگه و ۱۶ روستا در نیشابور تحت پوشش اینترنت همراه قرار گرفته‌اند. 

چرخه مستمر سرقت کابل‌های تلفن در روستاها

مدیر شبکه مخابرات نیشابور، زبرخان و میان‌جلگه تصریح کرد: درصد پوشش اینترنت روستاها و کل اپراتورها در نیشابور ۹۴.۳۱ درصد، در میان جلگه ۹۲.۷۵ درصد و در زبرخان ۹۸.۷ درصد است.

وی اضافه کرد: سرقت‌های خُرد کابل تلفن که منجر به قطع ارتباط مشترکان می‌شود، همچنان در روستاها وجود دارد که کابل‌کشی‌ به مرور و به صورت مستمر در حال انجام است اما چرخه سرقت کابل‌های تلفن همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.