معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مذاکره امروز نماینده این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ در دبی، گفت: باور کنید اطلاعی از این موضوع ندارم. خودمان هم مثل هواداران نگران هستیم و باید سریع تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس: اطلاعی از مذاکره با برانکو ندارم؛ ما هم مثل هواداران نگران هستیم

حسین بادامکی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چند ساعت قبل مدیرعامل باشگاه در خصوص تمامی مسائل صحبت و توضیحات لازم را ارائه داد.

وی در خصوص اینکه احتمال دارد یحیی گل‌محمدی از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و به کار در این تیم ادامه دهد، گفت: ما هم این مساله را شنیده بودیم اما امروز اتفاقات دیگری رخ داد.

بادامکی در مورد اینکه آیا متن توافق‌نامه برای جدایی یحیی آماده شده است؟ عنوان کرد: بله آماده شده و گل محمدی و یا نماینده‌اش باید آن را امضا کنند. در خصوص مسائل حقوقی بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.

وی با بیان اینکه خودمان نیز مثل هواداران نگران هستیم، گفت: باید تکلیف سرمربی زودتر مشخص شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود ظهر امروز نماینده این باشگاه در دربی با برانکو مذاکره کرده است، توضیح داد: باور کنید اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی در مورد دستیاران خارجی گل محمدی نیز، گفت: آنها به مرخصی رفته‌اند اما باید شنبه در تهران باشند تا تمرینات تیم از سر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.