پیشکسوت استقلال گفت: ایران تیم پرستاره‌ای است، اما میانگین سنی تیم تا حدودی بالاست و این قصه در تورنمتی مثل جام ملت‌ها می‌تواند نگرانی‌هایی را ایجاد کند.

سیدهادی طباطبایی: میانگین سنی تیم ملی بالاست

سیدهادی طباطبایی در ادامه به حضور تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا اشاره کرده و گفت: ما در ترکیب تیم‌مان اسم‌های بسیار بزرگی داریم و تیم پرستاره‌ای محسوب می‌شویم، البته میانگین سنی تیم ملی تا حدودی بالاست و این می‌تواند در تورنمت جام ملت‌ها نگرانی‌هایی را به وجود بیاورد، اما خوشبختانه اکثر بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند و لژیونر هستند و به همین دلیل عادت دارند که تحت فشار بازی کنند.

وی افزود: اکثر بازیکنان بزرگ ما جانشین ندارند و این جریان تا حدودی نگران کننده است، البته در شرایط فعلی گفتن  این حرف‌ها فایده‌ای ندارد و امیدوارم بتوانیم از همه ظرفیت‌مان استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

طباطبایی رقبای ایران را به دو دسته تقسیم کرده و بیان کرد: یک دسته از رقبای ما مثل کره جنوبی، ژاپن و عربستان تیم‌های مطرحی هستند که هدف‌شان قهرمانی است و دسته دوم تیم‌هایی هستند که در تعیین قهرمانی نقش مهمی دارند از جمله عراق، امارات و قطر که به راحتی نمی‌بازند و می‌توانند برای ما کار را سخت کنند.

وی با اشاره به قهرمانی استقلال در نیم‌فصل اول، تاکید کرد: استقلال جزو تیم‌هایی است که باید همیشه در کورس قهرمانی باشند و به خاطر سابقه و هوادارانی که دارد، هر چقدر هم به مشکل بخورد باز هم جزو سه یا چهار تیم بالای جدول است، این قصه برای پرسپولیس هم صدق می‌کند.

دروازه‌بان سابق استقلال خاطرنشان کرد: استقلال امسال با تمام مشکلاتی که داشت نتایج خوبی گرفته است، بازیکنان استقلال در نیم‌فصل اول تلاش زیادی کردند و نکونام و دستیارانش موفق شدند که روح برنده‌خواهی را در تیم ایجاد کنند و نتایج خوبی هم گرفتند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.