معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۹ شهرستان استان در شرایط تنش شدید آبی قرار دارند، گفت: پیگیر موضوعات تامین اعتبار پروژه‌های حوزه آب هستیم. با این وجود تعدادی پروژه اجرا شده و تعدادی دیگر در حال اجرا هستند که امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن فعال شوند.

۱۹ شهرستان خراسان رضوی در شرایط تنش شدید آبی قرار دارند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در حاشیه نشست کمیته آب استان که به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به محورهای این جلسه اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها و خشکسالی که وجود دارد، از چند ماه گذشته بحث تمهیدات مربوط به مدیریت تابستان سال آینده در اوج پیک را در کمیته آب استان مورد توجه و در دستور کار قرار دادیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: در مجموعه شهرهای تحت حمایت آب و فاضلاب استان و شهر مشهد، تلاش بر این است که هم از منظر مدیریت و صرفه‌جویی مصرف و هم از نظر پروژه‌هایی که می‌توانند درحوزه کوتاه مدت موثر باشند، با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بتوانیم تابستان سال آینده را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۹ شهرستان استان در شرایط تنش شدید آبی قرار دارند، تاکید کرد: پیگیر موضوعات تامین اعتبار پروژه‌های حوزه آب هستیم. با این وجود تعدادی پروژه اجرا شده و تعدادی دیگر در حال اجرا هستند که امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن فعال شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.