کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت چهارشنبه تا اوایل جمعه با وزش بادهای جنوبی بر روی دریا، سواحل استان بویژه مناطق شمالی و مرکزی مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیام مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور اجتناب و در صورت دریاروی احتیاط لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی و دریایی استان از امروز تا ظهر چهارشنبه در اغلب ساعت‌ها آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و مه صبحگاهی در برخی نقاط از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می‌‎شود.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر شمال غربی تا غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر ‌پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۰، مد اول ساعت ۰۶:۴۵، جزر دوم ساعت ۰۹:۱۰ و مد دوم دریا ساعت ۱۶:۴۵ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.