مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از جمع‌آوری ۲۰۰ تابلو غیر مجاز صنوف از ابتدای سال تاکنون در مشهد خبر داد.

جمع‌آوری ۲۰۰ تابلو غیر مجاز صنوف از ابتدای سال تاکنون در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، حسن کلیدری اظهار کرد: در سال جاری با توجه به لزوم نظارت و به منظور یکسان سازی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری، آراستگی و زیبایی منظر شهری، نسبت به ساماندهی و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز اقدامات لازم انجام شده است؛ همچنین براساس مصوبه ضوابط و مقررات تبلیغات شهری شهرداری مشهد درچهارچوب مطالعات طرح جامع ساماندهی تبلیغات شهری اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در خصوص آمار جمع آوری تابلوها اظهار کرد: نزدیک به هشت هزار مورد اخطار ابلاغیه صادر شده که از این تعداد، ۴۱۰ مورد پرده آویز، ۶۶ مورد تابلو بیلبورد، استرابورد و ‌پل هوایی و در نهایت ۸۷ مورد مبلمان شهری جمع آوری شده است. همچنین تعداد کل ‌مجوزهای اخذ عوارض شده‌ یک هزار و  ۶۳۲ مورد گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه جمع آوری تابلوهای اصناف طی مراحلی صورت می‌گیرد، بیان کرد: اولین مرحله، بازدید ناظر سازمان و تشخیص مغایرت کامل تابلو با ضوابط آیین‌نامه و یا عدم دریافت مجوز است، سپس برای این صنف اخطار با مهلت ۱۰ روز مبنی بر جمع آوری تابلو صادر و ارسال می‌شود و در صورت عدم جمع آوری و یا عدم دریافت مجوز توسط مودی، تابلو پس از پایان مهلت مقرر توسط سازمان جمع آوری خواهد شد.

کلیدری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۴ مورد جمع آوری تابلو توسط سازمان و ۱۲۷ مورد توسط مودی جمع آوری شده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: شهروندان محترم می توانند جهت اطلاع از قوانین و ضوابط تابلو صنوف به آدرس samesh.mashhad.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.