دبیرکل هیئت فوتبال خراسان رضوی با اعلام شکایت رسمی از مدیرکل ورزش و جوانان گفت: واقعا جای تعجب دارد که مدیرکل ورزش و جوانان چه عنادی با جامعه فوتبال دارد که برخلاف قرارداد منعقده زمین چمن شماره یک تختی را برغم تحویل پیمانکار، به هیات فوتبال به عنوان مستاجر تحویل نمی‌دهد.

شکایت هیات فوتبال خراسان رضوی از مدیرکل ورزش و جوانان استان

به گزارش قدس آنلاین، محسن حیدری، دبیرکل هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان خلاف قرارداد منعقد شده زمین چمن شماره یک تختی را تحویل هیات فوتبال استان نمی‌دهد و برغم تمام تلاش‌های صورت گرفته برای حل ماجرا، مجبور به شکایت از مدیرکل ورزش و جوانان شدیم.

وی در ادامه افزود: واقعا جای تعجب دارد که مدیرکل ورزش و جوانان چه عنادی با جامعه فوتبال دارد که برخلاف قرارداد منعقده زمین چمن شماره یک تختی را برغم تحویل پیمانکار، به هیات فوتبال به عنوان مستاجر تحویل نمی‌دهد؛ آقایان متوجه نیستند دود این اقدام به چشم جامعه فوتبال می‌رود؟ مگر وظیفه ذاتی ورزش و جوانان حمایت از ورزشکاران نیست؟ مگر انجام دستورات برخی کارفرمایانی که اتفاقا کارنامه مضحکی در فوتبال دارند، چقدر ارزش دارد؟

دبیر کل هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه افزود: جامعه فوتبال استان و به خصوص نمایندگان استان در مسابقات کشوری به علت تعمیرات زمین چمن شماره یک تختی 3 ماه سخت را تحمل کردند به این امید که بعد از بازسازی چمن بتوانند در شرایط بهتری به مسابقات خود ادامه دهند؛ اما متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان با گروکشی به دنبال هدف‌های دیگری است.

حیدری در ادامه خاطر نشان ساخت: عملکرد تاج‌فیروز نشان می‌دهد به دنبال فشار بر هیات فوتبال برای اهداف انتخاباتی است؛ ایشان از بدو انتصاب به دنبال تغییر روسای هیات‌های ورزشی در تمام رشته‌ها بوده و هنوز هم این فشار ادامه دارد که متاسفانه در آستانه انتخابات شائبه‌هایی پیش می‌آید. گویا بند اساسنامه قانونی و مصوب فدراسیون فوتبال مبنی برا استقلال هیات فوتبال برای آقایان سنگین آمده است و حال که در این زمینه توفیقی به دست نیاوردند، سعی دارد با عدم تحویل زمین چمن شماره یک تختی، به گمان خودشان هیات فوتبال را در مضیقه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از انتقادات خود در خصوص عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با همراهی جامعه فوتبال مسابقات در بهترین شرایط در حال برگزاری است و حتی هنگامی که مدیرکل ورزش و جوانان سعی داشت با گروکشی برگزاری دیدار فینال سوپرلیگ استان در ورزشگاه تختی، هیات را مجبور به اعلام انصراف از ادامه قرارداد زمین چمن شماره یک تختی نماید، دیدار فینال در ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان بهترین ورزشگاه ایران و یکی از ورزشگاه‌های تاپ آسیا برگزار شد.

دبیرکل هیئت فئتبال خراسان رضوی در پایان توضیحات خود گفت: در زمان مدیرکل سابق هم بارها گفته بودم که هیات فوتبال استقلال خود را فدای خوشایندی مدیرکل ورزش و جوانان نمی‌کند، آقای تاج‌فیروز بهتر است به جای فشار بر هیات فوتبال برای تغییر روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها به وظایف اصلی خود بپردازد و برای ورزش استان نقش پدری ایفا کند و از عاقبت برخی اسلاف خود که به دنبال مهندسی انتخابات هیات‌های ورزشی استان بودند، درس عبرت بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.