وزارت جهاد کشاورزی شایعات اخیر مبنی بر خرید فقط ۴ نان با یک کارت را رد کرد و از برخورد جدی با نانوایان متخلف در این حوزه خبر داد.

وزارت جهاد: ‌محدودیت عرضه نان توسط نانوایی‌ها تخلف است

به گزارش قدس آنلاین ایران امسال با ۱۰.۵ میلیون تن خرید گندم از کشاورزان به خودکفایی در گندم نان رسید و نیازی به واردات نخواهد داشت.

مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی امروز در پاسخ به کسانی که در فضای مجازی موضوع فروش محدود نان در نانوایی‌ها را مطرح کرده‌اند، گفت که هیچ محدودیتی برای خرید نان وجود ندارد و این گونه اظهارات کذب محض است.

در چند روز گذشته برخی محدود از نانوایی‌ها اعلام کرده بودند بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان، خرید نان بیش از ۴ عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و باید از دو کارت بانکی استفاده کنند، این مسئله باعث سردرگمی شهروندان شده بود.

وزارت جهاد کشاورزی امروز با رد این موضوع ‌اعلام کرده به استناد قانون با هر واحد صنفی که چنین کاری کند برخورد قاطع انجام می‌شود و بازرسان نیز پیگیر تخلف احتمالی نانوایان در این زمینه هستند.

سالانه ۱۲۵ هزار میلیارد تومان یارانه به بخش آردو نان کشور داده می شود، البته ما در موضوع نان با چند نرخی‌بودن مواجه هستیم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.