امام جمعه سبزوار گفت: شاخصه اصلی نامزدهای پیروز در انتخابات مجلس باید ارائه ایده های تحول آفرینی باشد که زمینه‌ساز شکوفایی در عرصه های مختلف شود.

 شاخصه اصلی نامزدهای پیروز مجلس باید تحول آفرینی باشد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: انتخابات فرصت اجتماعی برای حل مشکلات با ایده های تحولی پویا و همه جانبه است که آینده ایران قوی را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: انتخابات مهمترین رویداد پیش روی کشور است که لازم است تمامی مسوولان تلاش کنند با برنامه ریزی های لازم زمینه افزایش مشارکت آحاد مردم را فراهم سازند.

حملات یمن به کشتی‌های رژیم صهیونیستی برای توقف نسل‌کشی مردم فلسطین است

امام جمعه سبزوار در خصوص چرایی حمله انصارالله یمن به کشتی ها رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، گفت: وقتی سازمان ملل از برقراری آتش بس در نوار غزه و جلوگیری از وحشی گری و نسل کشی این رژیم غاصب ناتوان است، یمن برای برقراری آتش بس از طریق دریای سرخ دست به کار شده است.

مقیسه افزود: رژیم وحشی صهیونیستی به همراه آمریکا، مسوول جنگ در غزه و نسل کشی فلسطینی‌ها است، لذا انصارالله یمن تا زمانی که حملات به غزه متوقف نشود به حملات خود به کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ ادامه می دهد.

وی ادامه داد: اقدام آفریقای جنوبی در طرح شکایت به دیوان دادگستری بین المللی لاهه درباره نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه توسط رژیم صهیونیستی جای قدردانی دارد.

امام جمعه سبزوار با اشاره به فرارسیدن ماه رجب افرود: این ماه بزرگ الهی فرصتی ناب برای تزکیه و تهذیب روح و حرکت به سمت خودسازی است که توصیه می شود با برنامه ریزی مناسب از فضایل این ماه بهره کافی حاصل شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.