مدیر برنامه‌های بشار رسن به شایعه بازگشت ستاره عراقی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

ایجنت بشار رسن پیام داد/ بازگشت ستاره عراقی به پرسپولیس امکان‌پذیر است؟

بازگشت بشار رسن به پرسپولیس شایعه‌ای است که در چند روز اخیر در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است. این شایعات باعث شد که امیر اسلان مرتاض مدیر برنامه ستاره عراقی به این موضوع واکنش نشان بدهد.

مرتاض با این تاکید که استوری‌اش فقط درمورد بشار رسن و اتفاقات پیرامون این بازیکن است، نوشت:

۱- مصاحبه منتشرشده امروز از جانب بنده درمورد بشار کاملا کذب است.
۲- نه امروز بلکه دو هفته است که اعلام کردم بشار درحال حاضر تنها به موفقیت تیم ملی کشورش فکر می‌کند و تمرکزش روی جام ملت‌های آسیا است.
۳- بشار تحت قرارداد است، اما اگر قرار باشه تصمیم جدیدی بگیره تا بعد از جام ملت‌های آسیا به این موضوع فکری نمی‌کنه
۴- بشار برای من حکم بازیکن یا فوتبالیست را ندارد، او همانند یک برادر کنار من زندگی کرده و روابط ما فراتر از بحث فوتبال است و این را همگان به‌خوبی می‌دانند.
۵- درمورد شخص مجهول‌الهویه که من رو بی‌مربوط خطاب کردند، نه اسم و نه مخفف اسمش رو میارم زیرا کلا به‌دنبال نمایش و خودنمایی است و این کاملا از فالوئرهای فیک و تیک آبی که ماهانه تمدیدش میکنه مشخصه، که تنها دلیل تکذیبش این است که خودش رو به هر شکلی است به باشگاه بزرگ پرسپولیس نزدیک کند چون آرزوی یک عکس در باشگاه پرسپولیس را همیشه در ذهنش داشته اما کلا جز ضرر چیزی برای باشگاه نداشته.
ارسلان مرتاض در پایان این استوری تصریح کرد: پرسپولیس خانه بشار است؛ مدیریت باشگاه و بشار هردو به زبان فارسی مسلط هستند و نیازی به وکیل وصی ندارند!

ایجنت بشار رسن پیام داد/ بازگشت ستاره عراقی به پرسپولیس امکان‌پذیر است؟

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.