کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران به مدیریت اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی نسبت به تخریب چهره ماشالله شمس‌الواعظین در قسمت چهارم «گناه فرشته» واکنش نشان داد.

انتقاد باشگاه روزنامه نگاران به تخریب شمس‌الواعظین در «گناه فرشته»

به گزارش قدس آنلاین در متن این کانال تلگرامی که اعضای آن خبرنگاران و روزنامه نگاران هستند، آمده است: حامد عنقا کارگردان اصولگرای سریال گناه فرشته در جدیدترین قسمت این سریال، با تخریب روزنامه‌نگاران و معرفی آنها به عنوان کسانی که طرفدار حقیقت نیستند و باج‌گیرند، با تیپ‌سازی از محمود (ماشاالله) شمس‌الواعظین، شخصیتی باج‌گیر به نام محمود واعظ خلق کرده که هم نام و هم چهره او یادآور آقای شمس الواعظین روزنامه‌نگار پر افتخار ایرانی است که سردبیر روزنامه‌هایی چون جامعه و توس و عصر آزادگان و مجله کیان بود.

این متن می افزاید: پیش از این نیز در سالهای دور، محمدنوری‌زاد در یکی از سریال‌های خود شمایلی از سعید حجاریان را در قالب یکی از شخصیت‌های بسیار منفی خود به تصویر کشید. آن سریال خدشه‌ای بر حجاریان وارد نکرد اما نوری‌زاد که روزگاری در کیهان قلم می‌زد، آنچنان دچار تحول فکری و سیاسی شد که رودرروی نظام قرار گرفت.به آقای عنقا توصیه می‌کنیم که از سرنوشت همکاران سابق خود عبرت بگیرد. اگر قرار بود با تخریب روزنامه‌نگاران، کسی برای خود افتخاری خلق کند، الان سعید مرتضوی اسکار داشت. شماها می‌روید و روزنامه‌نگاران شریف این کشور می‌مانند. چنانکه مرتضوی‌ها نیز رفتند.

یادآور می شود در قسمت چهارم سریال «گناه فرشته» مهدی احمدی نقش روزنامه نگاری به نام «محمود واعظ» بازی می کند که گریم و تشابه نام او به محمود (ماشالله) شمس الواعظین، روزنامه نگار اصلاح طلب واکنش هایی را در پی داشته است. 

عنقا در ابتدای سریال خود تاکید دارد که هرگونه شباهت به افراد و رخدادهای واقعی، کاملا تصادفی است و وقایع این داستان در سال 1402 اتفاق نیفتاده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.