۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 955867

امین پورعلی پس از نیم فصل حضور در ملوان از جمع شاگردان تارتار جدا شد و به هوادار پیوست‌.

یک خرید عالی برای شجاعی

به گزارش قدس آنلاین، امین پورعلی، هافبک دفاعی ۳۵ ساله و اهل لاهیجان که از سال ۹۶ در تیم گل‌گهر بازی می‌کرد، در ابتدای فصل درحالی که از هوادار هم پیشنهاد داشت، با ملوان انزلی به توافق رسید و نیم فصل اول در این تیم توپ زد.

پورعلی به واسطه حضور ۶ ساله‌ در گل‌گهر یکی از کاپیتان‌های این تیم سیرجانی بود اما پس از پیوستن به ملوان نتوانست جایگاهی که مدنظر خود بود در ترکیب این تیم گیلانی داشته باشد و سرانجام در نقل و انتقالات زمستانی جمع شاگردان تارتار را ترک کرد.

این هافبک دفاعی با تجربه با مربیان زیادی از جمله وینکو بگوویچ، امیر قلعه نویی، مجید جلالی در گل گهر کار کرده است و حالا در این فصل پس از مهدی تارتار زیر نظر مسعود شجاعی بازی خواهد کرد.

این نخستین خرید زمستانی مسعود شجاعی حساب می‌شود. او که پس از خداحافظی بی سر و صدا از فوتبال باشگاهی، سرمربیگری خود را نیز در آخرین تیم فوتبالی‌اش آغاز کرده مشغول برطرف کردن نیازهای فنی هوادار است.

جالب اینکه هوادار از ابتدای فصل یک جای خالی داشت و بنابراین هیچ بازیکنی برای پیوستن امین پورعلی حداقل فعلا از لیست هواداری‌ها خارج نخواهد شد. امین پورعلی همراه با دیگر بازیکنان هوادار برای برگزاری اردو به کیش رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.