رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ساخت پردیس سینمایی در طرح پدیده شاندیز واقع در این شهر شاندیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده است.

ساخت پردیس سینمایی جدید در شهر شاندیز آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده اظهار کرد: ماه قبل موافقت اصولی برای ساخت این پردیس سینمایی در طرح پدیده شاندیز صادر شد و اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: این پردیس سینمایی ۶ سالن خواهد داشت اما هنوز تعداد صندلی‌های آن مشخص نیست.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های مربوط به بازگشایی سینماهای تعطیل در استان گفت: ۲ سینمای تربت جام و تربت حیدریه که از زمان شیوع کرونا تعطیل شده بودند مراحل تجهیز و بازگشایی شان در حال انجام است.

محمدزاده افزود: سینمای تربت جام به شهرداری تعلق داشت و سینمای تربت حیدریه مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که تجهیز و بازگشایی مجدد آن‌ها به بخش خصوصی واگذار شد.

رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر مراحل تجهیز سینماهای مزبور به پایان برسد و برای نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال در بهمن ماه آماده شوند.

وی گفت: مراحل تجهیز سینمای گلبهار نیز توسط بخش خصوصی در حال اتمام است که امید است به زودی به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.