نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ شرکت های دانش بنیان دارای ظرفیت و بنیه اقتصادی بالایی نیستند و باید به درستی مورد حمایت قرار گیرند. رویکرد سازنده و ضدتحریم سازوکار «تولید بار اول» می تواند مسیر راه و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان را هموار کند

رویکرد سازنده و ضد تحریم «تولید بار اول» می تواند مسیر توسعه بازار شرکت های دانش بنیان را هموار کند

علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری .... با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت های دانش بنیان و اقدامات معاون علمی و فناروی رئیس جمهور با ایجاد کار گروه «تولید بار اول» در راستای ترک تشریفات مزاحم در این بخش، گفت: شرکت های دانش بنیان مجموعه های نوپایی بوده و نیاز به حمایت دارند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگترین حمایت از شرکت های دانش بنیان این است که این شرکت ها بتوانند چرخه تولید تا فروش و بازار محصولات خود را هموار کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان دارای ظرفیت و بنیه اقتصادی بالایی نیستند تا مسیر مناقصات را طی کرده و محصولاتشان را در روند طبیعی به فروش برسانند لذا طبیعی است که چنین رویکردهایی با ایجاد ساوزکار تولید بار اول می تواند مسیر راه شرکت های دانش بنیان را هموار کند تا محصول خود را به موقع به فروش برسانند  و بتوانند چرخه فعالیت خود را به ساماندهی کنند. رویکرد سازنده و ضدتحریم سازوکار «تولید بار اول» می تواند مسیر راه و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان را هموار کند

نظری با بیان اینکه حمایت از تولید شرکت های دانش بنیان می تواند جایگاه این شرکت ها در کشور را تثبیت کند، بیان کرد: بنابراین رویکرد تولید بار اول در راستای ترک تشریفات و ترک مناقصات فروش محصولات شرکت های دانش بنیان اقدام مهمی بوده و می تواند گره از مشکلات این شرکت ها باز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.