رئیس اورژانس کشور حضور نیروهای اورژانس در حوادث و بحران‌ها را موجب دلگرمی مردم و نظام دانست و بر لزوم تقویت آموزش برای بهبود عملکرد این نیروها و همچنین افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمات فوریت‌های پزشکی تاکید کرد.

حضور نیروهای اورژانس در حوادث و بحران‌ها موجب دلگرمی مردم است

جعفر میعادفر در همایش دو روزه معاونان فنی و عملیات مراکز اورژانس پیش بیمارستانی سراسر کشور که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به فشار بالای کاری نیروهای اورژانس، گفت: با وجود فشار زیاد کاری و توقع بالا از نیروهای اورژانس، اما اورژانس در حادثه تروریستی کرمان و دیگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی، نمره کامل گرفته است.

وی از نیروهای اورژانس به عنوان سربازان گمنام حوزه سلامت یاد کرد و گفت: نیروهای اورژانس در اولین لحظات حوادث و بلایا، به یاری بیماران و مصدومان می‌پردازند که همواره این تلاش‌ها مورد توجه جدی وزیر بهداشت قرار دارد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به لزوم برطرف کردن اشکالات فنی و عملیاتی، تاکید کرد: ما باید عاری از اشتباه و خطا باشیم، چون ممکن است با یک اشتباه، کل خدمات و زحمات همکاران خدوم ما در سازمان اورژانس کشور، زیر سوال برود.

میعادفر تشکیل این همایش را فرصتی برای تبادل تجربیات موفق و بهبود عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور دانست و گفت: باید با اصلاح فرآیندها، مشکلات و چالش را شناسایی و در جهت حل آن‌ها حرکت کنیم تا توان عملیاتی همکاران مان برای ماموریت ها، افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس نظر مثبتی برای تقویت زیرساخت‌های اورژانس دارند، یادآور شد: تلاش ما تامین و نوسازی ناوگان، بهبود وضعیت پایگاه‌ها و همچنین وضعیت رفاهی و معیشتی نیروهای عملیاتی اورژانس است.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.