وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه برنامه های پروازی با فرودگاه جده تنظیم و چند فروند هواپیما هم بدین منظور تخصیص داده شده بود، گفت: همه چیز آماده بود اما به یک باره سعودیها خواستار مذاکره شدند و پروازها را لغو کردند.

هیچ مشکلی برای انجام پروازهای عمره وجود ندارد/ سعودی‌ها به یکباره خواستار مذاکره مجدد شدند

مهرداد بذرپاش امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین درباره دلیل لغو پروازهای حج عمره در حالی که وزیر ارشاد هفته قبل در گفتگو با قدس آنلاین از حل حل مسئله ظرف چند ساعت تا چند روز خبر داده بود، و برخی گمانه ها در خصوص نقش برخی محدودیت ها و تحریم ها یا استانداردهای هواپیماهای ایرانی در این اتفاق گفت: ما در هواپیمایی هیچ مشکلی نداریم و هواپیمایی هما را هم مأمور به اعزام کرده بودیم، آنها هم چندین فروند هواپیما برای اعزام حجاج را آماده کردند و برنامه پروازی هم با فرودگاه جده هماهنگ و تنظیم شده بود  اما به ناگاه از طرف عربستانی اعلام کرد مشکلاتی هست و باید برای مذاکره بیایید.

وزیر رراه و شهرسازی افزود: من از سازمان هواپیمایی خواستم که اگر لازم است هرچه سریعتر بع عربستان بروند و مسئله را حل کنند، اما رئیس سازمان حج و زیارت به خواست وزیر ارشاد برای مذاکره با طرف سعودی رفتند و جلسه گذاشتند و کار دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ولی ما در حوزه هواپیمایی هیچ مشکلی برای اعزم زائران نداریم موضوع عدم صدور ضمانتنامه و واریز نشدن برخی هزینه‌ها را رد کرد و گفت چنین چیزی اصلا صحت ندارد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود سامع ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    با شما مذاکره شما که تحریمی
  • نسرین ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 0
    به خاطر خدا یک خبر امیدوار کننده بدین به خدا این روزا دارم دق میکنم. خدایا به بزرگیت این دلای شکسته رو بخر و خودت یه کاری کن😭