۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 956984

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاهی که سازمان متولی حج زیر نظر اوست، با گذشت دو هفته از لغو غیر منتظره پروازهای حج عمره از دلیل و علت اعلامی سعودی‌ها برای این تصمیم اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وزیر: در جریان نیستم

قدس آنلاین: محمد مهدی اسماعیلی که هفته پیش در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفته بود مشکل پروازهای حج عمره ظرف چند ساعت و نهایت چند روز آینده برطرف می‌شود، حالا پس از انکه چشم انداز مشخصی برای تحقق اعزام زائران به حج عمره روشن نیست و طرف های سعودی از پذیرش حجاج ایرانی سرباز می‌زنند می‌گوید از دلیل دلیل این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرده و می‌گوید من در جریان نیستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره مشکل ایجاد شده برای عمره مفرده و بازگشت وجه واریزی ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: هماهنگی لازم با بانک مرکزی انجام شده و کسانی که می‌خواهند، پولشان به سرعت به آنها برمی‌گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: آن چه که مربوط به سازمان حج بوده ما انجام داده‌ایم و من از آقای امیرعبداللهیان هم چند روز پیش خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند. ان‌شاءالله دوستان وزارت خارجه همت کنند و با همتایان سعودیشان این مشکل را حل کنند و دولت سعودی هم با تلاش بیشتر این مسئله را حل کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها برای لغو عمره چه بوده است؟ گفت: من در جریان نیستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    2 0
    خخخ تشکر بابت این که اطلاع ندارن پول یه ملت گرفتید
  • شیراز ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    آخه یعنی چی، آمادگی داشتیم واسه رفتن
  • هادی ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    احسا به شما وزیر خوب ماشاالله به این همه خوبیتون به زائران آفرین به شما که اینقدر به فکر مردمین
  • هادی ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    چقدر به مردم لطف کردین