شهردار فیروزکوه با بیان اینکه استقبال مردم از رییس جمهور پرشور بود، گفت: ستاد استقبال با پشتیبانی شهرداری از یک هفته گذشته برای اجرای هر چه با شکوه تر مراسم فعال شد.

شهردار فیروز کوه :استقبال مردم از رییس جمهور پرشور بود

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه سفر دولت مردمی به شهرستان‌های استان تهران، در دیدار جمعی از اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه مناطق اطراف تهران در حد یک استان ظرفیت دارد، خاطرنشان کرد: سفر به استان‌ها محدود به مراکز استانی نیست و در این مدت توفیق داشتم از اطراف تهران که هر منطقه‌اش یک استان محسوب می‌شود، بازدید کنم.

رئیس جمهور افزود: اطراف تهران زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب و مردم عزیزی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد و اگر هم کمبودی وجود دارد،‌ باید برطرف شود.

علیرضا صادقی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم استقبال و حضور رئیس جمهور در فیروز کوه به خبرنگاران گفت: تمامی حوزه های خدمات شهری، آتش نشانی، عمرانی، حراست ، روابط عمومی طی سه روز گذشته به طور شبانه روزی فعال بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده ، توضیح داد: پاکسازی محیط شهری ، پاکسازی محیط اطراف دانشگاه،آماده سازی سالن جایگاه ، نصب و اطلاع رسانی بنرها، اطلاع رسانی فضای مجازی، برخی از اقدامات انجام شده است.

شهردار فیروز کوه ادامه داد: برای اجرای اموری مانند پذیرایی و اسکان که در این مراسم از مجموعه اداری شهرداری هم کمک گرفتیم و برخی از موارد را با دستگاه‌های دیگر هماهنگ کردیم.

صادقی از استقبال پر شور شهروندان در این آیین خبرداد و اظهار داشت: استقبال شهروندان خوب و در حد شهرستان بود.

وی ادامه داد: در ابتدا مقرر شد که دیدار رئیس جمهور با نخبگان باشد و با تصمیمی که برای ملاقات عموم گرفته شد صدها صندلی به ظرفیت محل برگزاری مراسم، سالن ورزشی دانشگاه آزاد اضافه وسکوهای کنار سالن نیز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار فیروز کوه افزود: هزاران نفر از شهروندان ولایتمدار برای استقبال از رئیس جمهور در سالن و تعداد زیادی از شهروندان در محوطه بیرونی حضور داشتند .

صادقی گفت: برای تردد و حمل و نقل شهروندان ۵۰ دستگاه تاکسی تامین شد و دو پارکینگ هم در محوطه بیرون دانشگاه آزاد برای پارک خودروها تامین و راه اندازی شد تا شهروندان بتوانند خودورهای خود را پارک کنند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.