رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بنا شده است که جمعه هر هفته در ۵ استان به عنوان جمعه‌های خشم مراسم راهپیمایی برگزار شود، گفت: مردم ولایت‌مدار زنجان فردا بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم ۴ استان دیگر از مصلی تا میدان رسل را راهپیمایی می‌کنند.

 برگزاری راهپیمایی خشم از رژیم اشغالگر در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان  اظهارداشت: فردا بعد از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی در راستای  محکوم کردن  ادامه حملات ژیم کودک‌کش اسراییل به غزه و فلسطین و همچنین اتفاقات و حملات تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد، برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بنا شده است که جمعه هر هفته در ۵ استان به عنوان جمعه‌های خشم این مراسم برگزار شود، افزود: مردم ولایت‌مدار زنجان فردا بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم ۴ استان دیگر از مصلی تا میدان رسل را راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دیگر شهرهای استان این مراسم برگزار  می‌شود، گفت: تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، تقدیر و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیرا انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان را گرفتند و همچنین حمایت از مردم یمن از اهداف مراسم راهپیمایی است.

حجت الاسلام ناصر به اشاره به اینکه فردا به عنوان روز غزه نامگذاری شده است، ادامه داد: در ۷ دی‌ماه ۱۳۸۷ اسراییل یک حمله گسترده‌ای به غزه داشت، اما مردم غیور غزه  ۲۲ روز مقاومت کردند و این رژیم کودک کش مجبور به عقب نشینی کرد و مردم غزه پیروز میدان شدند و ابهت پوشالی اسراییل شکسته شد.
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.