مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: همزمان با سفر رییس جمهور درخواست های مردم فیروزکوه و دماوند در سامانه سامد ثبت شد.

ثبت درخواست های مردم دماوند و فیروزکوه در سامانه سامد

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله تقی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند که با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد از تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست‌های مردمی در سامانه سامد خبر داد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به تشکیل این ستاد گفت: پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواست‌های مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی اظهار کرد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواست‌های مردم با رئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

وی تصریح کرد: دریافت و پردازش نامه‌های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.