وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام غیرقابل پذیرش پاکستان در حمله پهپادی به مرز ۲ کشور اعلام کرد که حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریست‌های مسلح جداست.

وزارت خارجه:‌ حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریست‌های مسلح جداست

به گزارش قدس آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۲۸ دی ماه و در پی حوادث اخیر در مرز پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام غیرمتوازن و غیرقابل پذیرش پاکستان در حمله پهپادی به شهروندان غیرایرانی روستایی در جدار مرزی دو کشور را محکوم می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی در عین حال که به سیاست حسن همجواری و برادری بین دو ملت و دو دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پایبند است و اجازه نمی‌دهد دشمنان روابط خوب و برادرانه دو کشور را تیره کنند، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود برمی‌شمرد و از دولت دوست و برادر پاکستان قویا انتظار دارد که به تعهدات خود در ممانعت از استقرار پایگاه‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در خاک پاکستان پایبند باشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریست‌های مسلح جداست و جمهوری اسلامی ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان و ایادی تروریست آنها این روابط را به ویژه در زمانی که نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی مسأله اول جهان اسلام است، تیره کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.