امام جمعه بجستان گفت:یکی از توطئه های دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است حواسمان باشد مقام معظم رهبری انتخابات را یک تکلیف دانستند که هم شرعی و قانونی و هم حق مردم است

دشمن برای  کمرنگ کردن  حضور مردم در انتخابات توطئه می کند

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در روزهای ابتدایی ماه رجب سلام گرم مردم بجستان را خدمت مقام  معظم رهبری  تقدیم کردم.

وی با اشاره به فتنه های  دشمنان داخلی وخارجی در سالهای اخیر عنوان کرد:اتکای نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ به مردم است  وملت ایران چهل و اندی سال توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

دهقانی افزود:در فتنه ۷۸ که کوی دانشگاه شکست خورد، ده سال بعد دوباره در سال ۸۸  با کلید واژه تقلب  تلاش کردند تا انقلاب را زمین بزنند اما مردم به میدان آمدند و فتنه شکست خورد. امام جمعه بجستان گفت: یکی از توطئه های دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است حواسمان باشد مقام معظم رهبری انتخابات را یک تکلیف دانستند که  هم شرعی و  قانونی و هم حق مردم است.

وی بیان کرد :بنده به هیچ یک از نامزدها گرایشی ندارم دفتر امام جمعه به روی همه نامزدها باز است اما این دلیلی بر تایید یا رد کسی نیست‌.

خطیب نمازجمعه بجستان در مورد اقدامات دولت سیزدهم گفت:آنچه که ما نگاه می‌کنیم حرکت رو به رشد و جهادی دولت است که به فضل الهی افق روشنی در پیش رو است.

وی  در ادامه به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها اشاره کرد و گفت: برای نیروهای مسلح که  برخواسته از مردم است مسئله اول و خط قرمز مسئله امنیت نظام و مردم است اگر کسی در پی این باشد که از خط قرمز ها رد شود یقین بداند جوابش کوبنده خواهد بود.

وی تصریح کرد:ما با هیچ یک از کشورهای جهان و مخصوصا همسایه مگر با خود رژیم صهیونسیتی که باید از صفحه روزگار محو شود هیچ دشمنی نداریم. اگر عزیزان نیروهای مسلح مقرهای تروریست ها را در کشورهای دیگر موشک باران کردند بخاطر اینست که نجات بشریت را در دستور کار خود قرار داده اند.

دهقانی گفت :امروز دولت پاکستان به این نتیجه رسیده است که نیروهای تروریستی را از منطقه پاکسازی کنند.

امام جمعه بجستان در پایان گفت: در مسائل فرهنگی شهرستان چه از لحاظ مالی و چه ازلحاظ فکری همه باید پای کار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.