جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام از حرکت مقتدرانه سپاه در پاسخ به اقدامات اخیر تروریستی در کشورمان تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از سپاه پاسداران

به گزارش قدس خراسان به نقل از سپاه امام رضا، در دیدار جمعی از دانشجویان با سردار غیاثی که در دفتر فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد، دانشجویان اقدام اخیر سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عناصر آنان در منطقه عنوان کردند و افزودند: این اقدام هشداری برای همه کسانی خواهد بود که فکر تعدی به خاک ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند.

در این دیدار که با اهدای لوح سپاس و سبد گل از طرف دانشجویان به فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام همراه بود، یکی از دانشجویان به نمایندگی از جمع حاضر، اقدام سپاه را اقدامی شایسته دانست و گفت: این اقدام دل ملت ایران را شاد کرد.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی با تشکر از جامعه دانشگاهی استان تصریح کرد: وقتی می بینم دانشجویانی با این انگیزه و علاقه مندی به انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور دارند و به هنگام اقدام می‌کنند، قلباً خوشحال شده و به آنان افتخار می‌کنم.

سردار غیاثی اقدامات اخیر عناصر دشمن را از سر استیصال عنوان کرد و افزود: امروز همه می‌دانیم که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست در طوفان الاقصی شکست سنگینی را متحمل شد که قابل ترمیم نیست و می‌خواهد اذهان و افکار عمومی را از این شکست مفتضحانه در مقابل جبهه مقاومت منحرف کند و فلسطین که موضوع اصلی امت اسلامی است را به جبهه های دیگر هدایت کند که البته با هوشیاری شما جوانان موفق نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.