مهدی قایدی که تا پای حذف از جام ملت‌های آسیا پیش رفته بود وهمگان تصور می‌کردند امیر قلعه‌نویی نظر مساعد روی او ندارد، حالا تبدیل به مرد اول خط حمله تیم ملی شده است.

مهدی قایدی در گفت‌وگو با قدس آنلاین: اول قهرمانی تیم ملی بعد آقای گلی

به گزارش قدس آنلاین، قایدی با به ثمر رساندن دو گل اکنون در صدر جدول گلزنان تیم ملی قرار دارد واگر به همین منوال ادامه دهد و تیم ملی نیز در مراحل حذفی از جام ملت‌های آسیا کنار نرود، شانس رسیدن به عنوان آقای گلی را هم دارد. قایدی با ابراز خرسندی از برتری تیم ملی مقابل هنگ کنگ گفت:« بعد از بازی هم گفتم شرایط برای ما سخت شد. هنگ کنگ وقتی دید ما چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم، انرژی گرفت و با جسارت بیشتری به سمت دروازه ما حمله کرد که در نهایت این تیم فقط با یک گل به ما باخت. هنگ کنگ تیم با انگیزه‌ای بود اما می‌خواهم بگویم که ما باید در این تورنمنت بسیار بهتر بازی کنیم و اجازه ندهیم تیم‌های کوچک به این شکل به ما فشار بیاورند و برای ما خطر آفرین شوند».

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه چه اندازه شانس رسیدن به آقای گلی جام ملت‌های آسیا را دارد، گفت:« به آقای گلی فکر نمی‌کنم. نه اینکه دوست نداشته باشم. اما اولویت من موفقیت تیم ملی است و اگر جایی ببینم بازیکنی در شرایط بهتری قرار دارد قطعاً به او پاس می‌دهم. ما باید قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و رسیدن به جام قهرمانی خیلی مهم‌تر از آقای گلی من است. تا الان دو گل زدم و اگر در آینده هم موقعیتی نصیب من شود این کار را انجام خواهم داد. انگیزه زیادی برای گلزنی در ترکیب تیم ملی دارم، اما اینکه بخواهم به دنبال آقای گلی باشم،‌ نه؛ چون دوست دارم یک موفقیت تیمی برای ما حاصل شود».

قایدی درباره بازی با امارات هم این توضیحات را داد:« قطعاً کادر فنی تیم ملی می‌تواند درباره مسائل فنی آن بازی دقیق‌تر صحبت کند، اما به هرحال ما نباید فکر کنیم چون امارات با فلسطین مساوی کرده، تیم خوبی نیست و می‌توانیم به راحتی در آن بازی به ۳ امتیاز برسیم. این طوری نیست وباید با انگیزه مقابل حریف ظاهر شویم و اجازه ندهیم موجب غافل‌گیری ما شود. به اعتقاد من تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد و همه تیم‌ها با انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شوند و دوست دارند بازیکنان بزرگ ایران را شکست دهند که همین انگیزه کار را برای ما دشوار می‌کند. نباید تیمی را دست کم بگیریم. با همین ترفند می‌توانیم موفقیت بزرگی را در جام ملت‌های آسیا رقم بزنیم».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.