با موافقت سازمان اداری و استخدامی،‌ آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش با ظرفیت ۷۲۰۹۱ نفر برگزار می‌شود.

آزمون استخدام پیمانی ۷۲ هزار نفر برای آموزش و پرورش برگزار می‌شود

در راستای تامین نیروی آموزشی در مدارس کشور و با موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی وزرات آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری، هنرآموز و مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی، مشاوره و سلامت در بهمن‌ ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

با موافقت سازمان اداری و استخدامی، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز در بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

بر این اساس آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که جزئیات این دو آزمون در قالب یک دفترچه ثبت‌نام به زودی منتشر می‌شود.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر در ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.