مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از ایجاد ۱۳ هزار و ۲۹۵ فرصت شغلی از آغاز امسال خبر داد و گفت: تاکنون ۹۶ درصدی تعهد اشتغال استان در سامانه رصد محقق شده است.

تحقق ۹۶ درصدی تعهد اشتغال درخراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین ، غلامرضا اشرفی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: خراسان جنوبی در زمینه ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد و صحت سنجی جزو استان‌های برتر کشور است.

وی گفت: ثبت ۱۳ هزار و ۷۵۰ اشتغال جزو تعهدات امسال استان است که تاکنون ۱۳ هزار و ۲۹۵ مورد اشتغال معادل ۹۶ درصد تعهد پیش‌بینی‌شده، توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از مشارکت ۳۴ دستگاه اجرایی استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد خبر داد و بیان کرد: بیشترین اشتغال ثبت شده به ترتیب مربوط به بهزیستی با ۹۱۸ مورد معادل ۲۳۵ درصد تعهد پیش بینی شده، شرکت برق با ۹۱۸ مورد معادل ۲۳۵ درصد تعهد پیش بینی شده و فرهنگ و ارشاد اسلامی با با ۱۶۳ درصد تعهد پیش بینی شده در سال جاری بوده است.

اشرفی افزود: شهرستان درمیان با یک هزار و ۵۳ مورد بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده را دارد و شهرستان فردوس با یک هزار و ۲۳۸ مورد و شهرستان سرایان با ۹۶۵ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.