مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: اعتبار آموزش و پرورش این استان در سفر دوم هیات دولت با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال، پنج برابر شد.

اعتبار آموزش و پرورش گلستان پنج برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا نظری اظهار کرد: اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیات دولت به گلستان که برای نخستین بار به اموزش و پرورش استان اتفاق افتاده می‌تواند در حوزه تعلیم و تربیت استان تحول ایجاد کند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر در مدارس استان پرداخت و افزود: در دهه فجر امسال ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در آموزش و پرورش گلستان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در روز چهارشنبه (۱۱ بهمن ماه) زنگ انقلاب اسلامی در مدارس گلستان نواخته می‌شود، بیان کرد: جشن تکلیف سه هزار دانش‌آموز در مصلای گرگان و اجرای گروه سرود امام علی(ع) با حضور هزار نفری دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های دهه فجر گلستان است.

نظری با اشاره به اینکه همزمان با نواختن زنگ انقلاب اسلامی همایش رای‌اولی‌ها با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز گلستانی در گرگان برگزار می‌شود، افزود: امسال اجرای سرود و رزمایش در مراسم استقبال نمادین از امام راحل توسط دانش‌آموزان گلستانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق گفت‌وگو با موضوع انقلاب اسلامی در هر کلاس درس به مناسبت دهه فجر در گلستان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته ۴۰ مدرسه در حوزه انقلاب اسلامی فعالیت کرد که امسال همه مدارس می‌توانند اقدام به راه‌اندازی مدرسه انقلاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: اجرای رویداد (آخرشه) با موضوع حمایت از آرمان قدس شریف و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و برگزاری جشن بزرگ نسل آرمانی همزمان با جشن مبعث حضرت رسول(ص) از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر امسال است،

نظری نقاشی همگانی دانش‌آموزی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گلستان برشمرد و گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، هزار و ۳۵۷ نفر از دانش‌آموزان گلستانی سرود اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه «هر مدرسه یک دهه فجر» از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر امسال است، بیان کرد: این برنامه با شعار «یک صدا ایران، مدرسه قوی ایران قوی» در تمامی مدارس گلستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.