رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: دشمن در آستانه دهه فجر به دنبال تطهیر خاندان پهلوی و سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری روز سه‌شنبه در نشست خبری فجر گلستان با بیان اینکه دشمن از شگردهای مختلف رسانه‌ای برای آسیب به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، افزود: دشمن در آستانه انتخابات می‌خواهد با ناامیدی مردم مانع چشیدن طعم شیرین حضور در انتخابات شود.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن خطیر است، بیان کرد: اصحاب رسانه افسران این جنگ هستند و جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران در این شرایط است.

سایری بیان کرد: تشریح و تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق امید در جامعه وظیفه اصحاب رسانه است و امیدآفرینی، مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گلستان در مقایسه با سایر کمیته‌ها گستردگی بیشتری دارد و کل روستاها و عشایر استان را شامل می‌شود، یادآور شد: مسوولیت امنیت غذایی مردم بر دوش روستاییان و جامعه عشایری قرار دارد.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان از اجرای پویش پیشرفت به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه روستایی و عشایر یکی از برنامه‌های ما در دهه فجر است که تاکنون ۱۷۹ نفر از روستاییان و جامعه عشایری گلستان برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

سایری نشست سران قبایل عشایر در گلستان، برگزاری جشنواره روستا آباد، رژه تراکتوری، پویش جوانی جمعیت ویژه روستاییان و عشایری که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شدند و برپایی میز خدمت را از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.