فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت می‌کرد و آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد.

مسافرکش  شیطان صفت در دام پلیس البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار حمید هداوند گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان این موضوع که راننده یک دستگاه خودروی پراید در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن بانوان جوان منطقه ماهدشت می‌کند و این افراد را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مشترک مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان کرج قرار گرفت‌.

وی افزود: در ادامه مأموران با بررسی دقیق‌تر پرونده متوجه شدند که یکی از سوژه‌های متهم به دلیل استرس‌های ناشی از اقدام این مرد شیطان صفت در حین فرار به روی زمین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. پس از پایان تحقیقات مقدماتی مأموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی، تا کنون چهار نفر از آسیب دیدگان توسط متهم شناسایی شده‌اند، به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور خط قرمز فراجا است و هرکس بخواهد با اعمال و رفتارهای خود حس ناامنی را در بین شهروندان به وجود بیاورد، با برخورد سخت پلیس مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.