آسیب‌دیدگی فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر سبب شد تا بازی‌های این تیم در تور چین لغو شود.

لغو بازی‌های النصر در پکن به دلیل مصدومیت رونالدو/ فوق‌ستاره از چینی‌ها عذرخواهی کرد

به گزارش قدس آنلاین، النصر عربستان در حالی با ستاره‌هایش برای برگزاری ۲ بازی دوستانه راهی چین شده بود که مصدومیت کریستیانو رونالدو سبب شد تا بازی‌های این تیم لغو شود.

النصر قرار بود در تور گلوری ساکر، ۶ بهمن با شانگهای شنهوا روبه‌رو شود و هشتم بهمن هم به مصاف ژجیانگ برود.

با وجود این برنامه‌ریزی‌ها، فوق‌ستاره پرتغالی که با استقبال عجیب چینی‌ها وارد این کشور شده بود، در جریان تمرینات النصر با مصدومیت عضلانی مواجه شد تا او دیدار با شانگهای شنهوا و ژجیانگ را از دست بدهد.

با توجه به مصدومیت رونالدو و اینکه هواداران چینی در انتظار بازی او بودند، تصمیم گرفته شد که ۲ بازی دوستانه النصر در چین به تعویق بیفتد و در زمان دیگری با حضور رونالدو برگزار شود.

رونالدو با توجه به این مصدومیت ممکن است تا چند هفته از میادین دور باشد و حتی ممکن است بازی ۱۲ بهمن النصر و اینترمیامی و رویارویی با مسی را نیز از دست بدهد.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر درباره مصدومیتش گفت: در فوتبال نمی‌توانید برخی چیزها را کنترل کنید. من ۲۲ سال است که بازی می‌کنم و مصدومیت‌های زیادی نداشته‌ام. به همین خاطر واقعا ناراحت هستم زیرا من و النصر برای لذت بردن از این تور به چین آمده‌ایم.

وی افزود: سال ۲۰۰۳/۲۰۰۴ به چین آمده بودم و اینجا احساس می‌کنم که خانه دوم من است. حس می‌کرد که همیشه اینجا خاص هستم. ناراحتم. می‌دانم که شما هم ناراحت هستید، به خصوص افرادی که کریستیانو را دوست دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.