۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 958995

استاندار کرمان گفت: خروج دام از استان با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ممنوع است.

خروج دام از کرمان ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهد فداکار صبح امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه جاری در ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: مجوز خروج دام از استان داده نشود و دامداران باید گوشت تولیدی را در استان توزیع کنند.

وی بیان داشت: ثبات قیمت نهاده‌های دامی را شاهد هستیم بنابراین دلیلی برای خروج دام از استان کرمان وجود ندارد و دامی که در کرمان تولید شده باید در استان هم فروخته شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی خوبی در حال انجام است، از همکاری اتحادیه‌های مرتبط قدردانی کرد و افزود: هرچند مصرف مرغ با توجه به تغییر قیمت گوشت قرمز بالاتر رفته، اما تولید گوشت مرغ هم بیشتر شده است.

فداکار ادامه داد: معطل پشتیبانی امور دام برای تامین گوشت مرغ نمانید و ذخیره‌سازی مرغ انجام شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اعلام رضایت از مدیریت بخش خصوصی در زمینه تامین گوشت مرغ در استان کرمان باز هم ذخیره‌سازی مرغ را مورد تاکید قرار داد.

استاندار کرمان بیان داشت: واردات گوشت به استان کرمان انجام شود تا گوشت با بهترین قیمت و به‌وفور در اختیار مردم قرار گیرد.

فداکار عنوان کرد: اتحادیه‌های گوشت مرغ در استان کرمان هماهنگ هستند و ظرفیت خوبی در تولید مرغ در استان ایجاد شده است و باید به‌سمتی برویم که از واردات هم بی‌نیاز شویم.

وی در ادامه سخنان خود تجهیز نمایشگاه کالاهای اساسی کرمان را ضروری خواند و خواستار ارائه اقلام با کیفیت و با قیمت مناسب در این نمایشگاه شد.

استاندار کرمان بیان داشت: مردم در سختی‌ها و مشکلات پای کار می‌ایستند و ما مسؤولان هم باید همه تلاش خود را به‌کار گیریم تا بازار با تکانه قیمتی و کالایی در آستانه ماه مبارک رمضان و شب عید مواجه نشود.

فداکار ادامه داد: میوه شب عید هم در استان کرمان تامین می‌شود و تمهیدات لازم برای تامین کالاهایی مانند روغن و شکر هم در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.