تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه سه بر یک مغلوب ایفا سرام اردکان شد.

تیم والیبال نیان الکترونیک مغلوب ایفا سرام اردکان شد

به گزارش قدس خراسان، در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه مملو از تماشاگر مهران، موسوم به قله عقاب‌ها برگزار شد، ابتدا تیم میزبان موفق شد در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز دست اول شود و گام اول را به نام خود ثبت کند.

در دست دوم نیز تیم ایفا سرام توانست با حفظ شاکله تیمی و ادامه روند خوب خود، با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به برتری برسد و در مجموع ۲ بر صفر از میزبان خود جلو بیافتد.

در دست سوم اما این تیم میزبان بود که توانست ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود و به بازی برگردد اما در دست چهارم باز هم این تیم اردکانی توانست با یک بازی دیدنی ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود و در مجموع ۳ بر یک برنده این دیدار شود.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را باخت پشت سر گذاشته بود و تیم ایفا سرام با کسب برد در بازی گذشته پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و ایفا سرام اردکان به ترتیب با ۲۲ و ۲۳ امتیاز رتبه های نهم و یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.