رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از عموم مردم این استان دعوت کرد فردا ۶ بهمن پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی «جمعه‌های خشم» شرکت کرده و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کنند.

برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های خشم»؛ فردا در مشهد از باب‌الجواد تا چهارراه شهدا

به گزارش قدس خراسان، محمد سلطانی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اظهار کرد: بیش از ۱۱۰ روز است که رژیم اسرائیل در این باریکه در حال نسل‌کشی است و علی‌رغم نفرت شدید مردم سراسر جهان نسبت به اقدامات این رژیم، در تمام این مدت شاهد انفعال مجامع بین‌الملل در قبال فجایع غزه و حتی سکوت برخی از کشورهای اسلامی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: مردم ایران که آزادگی را از مولا حضرت علی(ع) آموخته‌اند و آمار روزافزون شهدای غزه قلب‌شان را به درد آورده است، هر هفته در قالب "جمعه‌های خشم" پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و مراتب خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

وی ادامه داد: فردا جمعه ۶ بهمن‌ماه این راهپیمایی در استان‌های گلستان، البرز، کرمان، ایلام و خراسان رضوی برگزار خواهد شد. در مشهد مردم انقلابی پس از اقامه نماز جمعه مسیر باب‌الجواد تا چهارراه شهدا را راهپیمایی کرده و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی، برای چندمین بار حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین و ایستادگی مردم غزه را اعلام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.