بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: از امروز همه هدفمان بازی با سوریه است که بازی سختی هم است و با نتایجی که دیدید بازی کردن مقابل هر تیمی دشوار است.

روزبه چشمی: همه تمرکزمان برای دیدار با سوریه است

روزبه چشمی امروز جمعه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم ۹ امتیاز کامل را از مرحله گروهی بگیریم و به چیزی که همه هدفمان هست برسیم. از امروز همه هدفمان بازی با سوریه است که بازی سختی هم است و با نتایجی که دیدید بازی کردن مقابل هر تیمی دشوار است. با کمک کادر فنی تلاش داریم که یک بازی و نتیجه خوب مقابل سوریه بگیریم.

وی در خصوص مصدومیت برخی مدافعان تیم ملی و اینکه وی آمادگی حضور در پست دفاع را دارد یا خیر، توضیح داد: آرزوی سلامتی دارم برای صادق محرمی عزیز دارم که آن اتفاق برایش رخ داد و انشالله مصدومان تیم‌ ملی هم برسند و نظر کادر فنی است و هر موقع کادر فنی صلاح دانست همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی بکار خواهیم گرفت.

چشمی در خصوص عملکرد خوب سوریه و حضور در مرحله حذفی نیز گفت: به غیر از سوریه، برخی تیم‌های دیگر که کسی فکر نمی‌کرد امتیاز بگیرند یا صعود کنند عملکرد خوبی داشتند و همه دیدیم که برای اولین مرتبه برخی تیم‌ها صعود کردند و این نشان می‌دهد دیگر هیچ بازی دیگر آسان نیست.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان تصریح کرد: سوریه هم فکر می‌کنم برای نخستین مرتبه از مرحله گروهی صعود کرد و انگیزه زیادی دارند و تیم خوبی دارند و ما همه تمرکزمان این است که یک نتیجه خوب بگیریم.

وی در خصوص ساختار دفاعی سوریه نیز گفت به طور قطع کادر فنی برای این بازی برنامه ویژه خودش را دارد و با آنالیزی که انجام می‌دهند به ما می‌گویند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که اتفاق خوبی در آن بازی رخ دهد. اولین و مهمترین بازی در حال حاضر دیدار با سوریه است و امیدواریم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.