مربی تیم ملی معتقد است قهرمان شدن در آسیا دشوار است و باید بازی به بازی پیش برویم و اجازه ندهیم رقبا ما را غافلگیر کنند.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با قدس آنلاین: حمایت مردم قوت قلب ماست

به گزارش قدس آنلاین،مربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا گفت: «بازیکنان تیم ملی نمایش بسیار خوبی مقابل امارات داشتند و نشان دادند یک تیم متحد هستند. در این بازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم که با بدشانسی از دست رفت. باید در بازی‌های آینده بیشتر دقت کنیم تا موقعیت‌ها را ساده از دست ندهیم».

مربی تیم ملی اعتقاد دارد تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های هجوی مرحله مقدماتی است: «همان طور که دیدید در سه بازی موفق شدیم هفت گل به ثمر برسانیم. این نشان‌دهنده قدرت بالای خط حمله ماست. اما تصور می‌کنم باز هم می‌شد بیشتر گل زد. همان‌طور که آقای قلعه‌نویی در بازی آخر از یک روش هجومی استفاده کرد، این نشان دهنده ظرفیت فوتبال ایران در بخش هجومی است و قصد داریم با همین روش در بازی‌های بعد ظاهر شویم».

تیموریان درباره اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی دو گل دریافت کرد، این توضیحات را داد: «می‌توانستیم بدون گل خورده بازی‌های مرحله مقدماتی را به پایان برسانیم و کلین شیت کنیم، اما واقعیت این است که تیم‌های ضعیف‌تر آسیا در این دوره شگفتی‌ساز شده‌اند و یکی از گل‌هایی که ما دریافت کردیم هم مقابل فلسطین بود که به اعتقاد من شگفتی‌ساز مرحله مقدماتی است و دیدید که توانست هنگ کنگ را با نتیجه بهتری نسبت به ما شکست دهد. دیگر تیم‌ها مانند تاجیکستان هم شگفتی‌ساز شده‌اند و باید مقابل این تیم‌ها با برنامه بود».

آندو درباره شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا این جملات را به زبان آورد: «همان طور که آقای قلعه‌نویی هم گفت دادن قول قهرمانی درست نیست و باید نگاهمان حرفه‌ای باشد. ما به دنبال اهداف بزرگ هستیم و قطعاً در ذهن همه اعضای کادر فنی رسیدن به موفقیت نقش بسته است، اما در هر حال باید واقع‌بین بود. قهرمان شدن در آسیا دشوار است و باید بازی به بازی پیش برویم و اجازه ندهیم رقبا ما را غافلگیر کنند».

مربی با اخلاق فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود به این جملات اشاره کرد: «از همه مردم ایران که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. به خصوص از کسانی که در قطر حضور دارند و با میل و اشتیاق بسیاری تیم ملی را حمایت و تشویق کرده‌اند. ما به این حمایت‌ها نیاز داریم و امیدواریم با حمایت مردم بتوانیم در بازی‌های آینده نیز به برتری برسیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.