تئائرهای روی صحنه مشهد در هفته اول بهمن ماه بیش از ۱۴ میلیارد ریال فروش داشتند.

فروش ۱۴ میلیارد ریالی تئاترهای مشهدی روی صحنه در هفته اول بهمن ماه

به گزارش قدس خراسان، در هفته اول بهمن ماه ۸ نمایش در مشهد به روی صحنه رفتند که در مجموع ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال فروش داشتند. در این بین تئاتر «بی‌قرار» به کارگردانی آرمان پارسیان که در سالن تئاتر اردیبهشت ۱۷ سانس به روی صحنه برد با بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بیشترین فروش را در میان نمایش‌های مشهدی در هفته گذشته داشت.

نمایش بی‌قرار از دی ماه به روی صحنه رفته و در ژانر درام و موزیکال تهیه شده است. رامین رخ‌فروز، تارخ اردشیری، علیرضا سعیدی نائینی و نوشین هنرمند در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین میثم بهاران، نویسنده و هادی جمالی و گروه طبقه سیزدهم تهیه‌کنندگی این کار را برعهده گرفته‌اند.

نمایش «مَثلِت» به کارگردانی قیس یساقی که امروز ۷ بهمن ماه آخرین سانس خود را به روی صحنه می‌برد، در هفته گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال فروش داشته است.

نمایش مثلث، عنوان برگزیده بهترین اثر اقتباسی از جشنواره پاپتلند قزاقستان، برگزیده جوایز بهترین اثر، بهترین کارگردانی، بهترین بازی‌دهندگی عروسک و کاندیدای بهترین متن، بهترین موسیقی و بهترین صداپیشگی عروسک از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران را نیز در کارنامه دارد. همچنین این نمایش به عنوان اثر برگزیده انجمن نمایشگران عروسکی ایران نیز انتخاب شد.

نمایش «علوم طبیعی» به کارگردانی مهسا غفوریان که در پردس تئاتر مستقل ۹ سانس به روی صحنه رفت، در هفته گذشته بیش از ۸۹۰ میلیون ریال فروش داشته است. نمایش علوم طبیعی در ژانر درام اجتماعی تولید شده است. در خلاصه این نمایش آمده که «بلایای طبیعی به جمعی از حوادث آسیب زننده‌ و زیان‌بار گفته می‌شود که در اکثر اوقات به طور مستقیم منشا انسانی ندارند، اما در شماری از مواقع، وقوع آن‌ها ناشی از عملکردهای غیر مستقیم انسان است. با این حال بشر معمولا از پیش‌بینی این سری از رخدادها عاجز بوده یا حداقل از مدت زمان طولانیِ قبل از وقوعِ فاجعه نمی‌تواند نسبت به آشوبی که در راه است آگاهی داشته باشد و در زمان حادثه بیچاره و غافلگیر خواهد شد».

نمایش «سرگذشت طبقه دوم» به کارگردانی محمد نیازی در تماشاخانه شمایل ۲۲ سانس به روی صحنه رفته که هفته گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

نمایش «شب گربه، زیرطاقی» به کارگردانی مرتضی عیدی در تماشاخانه شمایل ۸ سانس به روی صحنه رفت که ۷۶ میلیون ریال در هفته گذشته فروش داشت.

نمایش‌ «قهوه دیازپام» به کارگردانی مهدی اعظمی که در تماشاخانه شمایل ۷ سانس به روی صحنه رفت نیز بیش از ۱۹۰ میلیون ریال فروش داشت.

همچنین نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» به کارگردانی حامد معمار طهرانی و «مادیان‌ها» به کارگردانی مرتضی عیدی که اجراهایشان در هفته گذشته به پایان رسیده، به ترتیب بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در هفته گذشته فروش داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.