احتمال حضور روزبه چشمی در ترکیب تیم ملی مقابل سوریه قوت گرفته است.

روزبه چشمی در گفت‌وگو با قدس آنلاین:  سوریه در دفاع، تیم سخت‌کوشی است

به گزارش قدس آنلاین، این بازیکن که برای بازی در خط میانی به امارات رفته حالا احتمال دارد به دلیل مصدومیتی که برای مجید حسینی به وجود آمده و محرومیت محمد حسین کنعانی‌زادگان،‌ در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل سوریه به میدان برود. چشمی در روزهای اخیر تمرینات ویژه‌ای برگزار کرده تا اگر کادر فنی تیم ملی صلاح دانست او برای تیم ملی به میدان برود.

*حضور در ترکیب؟

چشمی درباره احتمال بازی مقابل سوریه این جملات را به زبان می‌آورد:« فارغ از اینکه من بازی کنم یا نکنم باید بگویم بازی بسیار سختی با این تیم داریم و نباید تصور کنیم چون سوریه به عنوان تیم سوم به مرحله بعد صعود کرده، تیم ساده‌ای است. سوریه تیم سخت‌کوشی است که آمارهای این تیم نشان می‌دهد سخت گل می‌خورد. تیمی که چنین خصوصیتی دارد قطعاً برای ما هم دردسرایجاد می‌کند».

*نبرد با سوریه

چشمی با یادآوری بازی‌های سخت گذشته مقابل سوریه ادامه داد:« در تاریخ تقابل‌های تیم ملی ایران مقابل سوریه نیز این موضوع کاملاً مشهود است که ما همواره با سختی از سد این تیم گذشتیم. فوتبال سوریه به نوعی به فوتبال ما می‌خورد و راه امتیاز گرفتن از ما را بلد هستند. البته ما هم تیم بسیار قدرتمندی هستیم و بازیکنان ایران در فوتبال آسیا شناخته شده هستند و همه می‌دانند ما در چه سطحی هستیم. کیفیت بازیکنان ما بالاست و حتماً در این بازی هم شانس بیشتری برای پیروزی داریم اما نباید این طور فکر کنیم که سوریه تیم دست و پا بسته‌ای است. سوریه تیم خوبی است و باید با قدرت مقابل این تیم ظاهر شویم و هرگز آن‌ها را دست کم نگیریم».

*مصدومیت ملی پوشان

مدافع-هافبک تیم ملی درباره مصدومیتی که برای مجید حسینی و صادق محرمی به وجود آمده و درعین حال محرومیت محمد حسین کنعانی‌زادگان این جمله را به زبان آورد:« مصدومیت به وجود می‌آید. خودم هم زمان قابل توجهی مصدوم بودم. دوری از میادین سخت است. امیدوارم صادق محرمی به سرعت آماده بازی شود.او بازیکن خوب و مستعدی است. امیدوارم هم صادق و هم مجید که با مصدومیت مواجه شده‌اند زودتر به شرایط مسابقه برگردند. ما به همه بازیکنان ملی نیاز داریم. به هرحال مصدومیت این دو بازیکن و محرومیت کنعانی‌زادگان باعث شده شانس بازی من برای حضور درترکیب اصلی تیم ملی بیشتر شود اما هر تصمیمی از سوی کادر فنی گرفته شود، می‌پذیرم. خودم را سرباز تیم ملی می‌دانم. اگر دستور دادند که باید بازی کنم با همه وجود در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گیرم و بازی می‌کنم اگر هم نخواستند بازی کنم که برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم. هرچه قسمت باشد همان است. من آماده هر تصمیمی هستم».

شانس قهرمانی ایران؟

چشمی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز این جمله مهم را گفت:« شما اجازه بدهید اول تکلیف بازی با سوریه مشخص شود و بعد از آن درباره آینده تیم ملی صحبت خواهیم کرد. ما هنوز در مرحله اول بازی‌های حذفی قرار داریم و باید سوریه را شکست دهیم و بعد از آن به دیگر بازی‌ها فکر کنیم».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.