معاون سیاسی سپاه با تشریح سناریو و توطئه‌های دشمنان برای انتخابات پیش رو گفت: راهبردی که آنها در مقابل ما اتخاذ کرده‌اند بی‌ثبات‌سازی در داخل است که مقدمه آن کاهش مشارکت در انتخابات است.

افشاگری سردار جوانی از سناریوی دشمنان برای انتخابات/ بی‌ثبات‌سازی ‌کشور برای کاهش مشارکت

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی در همایش تبیینی میقات روحانیون سپاه و بسیج استان‌های اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری و مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اظهار داشت: اگر این انتخابات ضعیف برگزار شود دشمن فشارها را بیشتر می‌کند.

وی افزود: وقتی رفتار دشمنان را در عرصه‌های مختلف و در رسانه‌های معاند بررسی می‌کنیم نشانه‌هایی از طراحی یک سناریو برای توطئه‌های مختلف می‌بینیم که مقدمه آن عدم مشارکت مردم در انتخابات است.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: دشمنان برای انتخابات نقشه‌های شوم زیادی کشیده‌اند تا انتخابات را طوری رقم بزنند که مشارکت کاهش پیدا کند و زمینه برای توطئه‌های بعدی فراهم شود.

وی تصریح کرد: برآوردهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که  مطلوب دشمنان این است که در درجه اول با تمرکز بر زنده نگه داشتن فتنه در سالگرد حوادث سال 1401، فضای کشور طوری رقم بخورد که اصلا انتخابات برگزار نشود.

سردار جوانی گفت: در مرحله بعد دشمنان به دنبال این هستند که اگر هم انتخابات برگزار شد ایران اسلامی با بحران مشروعیت روبه‌رو شود طوری که کسی پای صندوق رأی نیاید.

وی ادامه داد: حوادث شکل گرفته در منطقه موقعیت جبهه مقاومت را تقویت کرده و مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان مانع اصلی شکل‌گیری تمدن اسلامی و فرج فراهم شده است.

معاون سیاسی سپاه یادآور شد دشمنان فهمیده اند که راهبرد نظامی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی کارساز شود و یک راهبرد پر ریسک است که جواب نمی‌دهد و همچنین فهمیدند تحریم‌ها حرکت ما را متوقف نکرده و سیمای جمهوری اسلامی سیمای یک کشور تحریم شده نیست و هر روز یک دستاورد را رونمایی می‌کند.

وی بیان کرد: راهبردی که آنها در مقابل ما اتخاذ کرده‌اند بی‌ثبات‌سازی در داخل است که مقدمه آن کاهش مشارکت در انتخابات است.

سردار جوانی گفت: مقام معظم رهبری برای انتخابات 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ترسیم کرده‌اند که سه راهبرد اول زمینه تحقق راهبرد چهارم خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر ‌بخواهیم دشمنان را ناامید کنیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم باید جهاد مشارکت راه بیندازیم و یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.