سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد با اشاره به اینکه نیان به هیچ وجه با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست، گفت: به تیم ایفاسرام نیز بابت پیروزی تبریک می‌گویم. ما نیز تمام تلاش را به کار خواهیم گرفت تا راه‌حل‌های مناسبی برای بازگشت به جدول پیدا کنیم.

نیان به هیچ وجه با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست

به گزارش قدس خراسان، حامد صمدی اظهار کرد: با توجه به مصدومیت‌های زیادی که برای بازیکنان رخ داده، روی سایر بازیکنان فشار زیادی به وجود آمد.

سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد در خصوص شکست ۳ بر یک تیمش مقابل ایفاسرام اردکان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال بیان کرد: توانایی شکست ایفاسرام را داشتیم، اما در لحظاتی از بازی خطاهای بدموقعی مرتکب شدیم که باعث شد نتیجه بازی را از دست بدهیم.

وی با اشاره به مصدومین بی‌شمار تیمش برای دیدار با ایفاسرام تصریح کرد: برای تقابل با ایفاسرام بازیکنی نداشتیم که به میدان بفرستیم. ۴ بازیکن از ۵ بازیکن دریافت‌کننده نیان مصدوم بودند و ۲ روز پیش از مسابقه نیز نتوانستیم تمرینات خوبی برگزار کنیم. امیر پژومان تا روز قبل از بازی در بیمارستان بستری بود، محمدرضا مشهدی مصدوم بود و با تلاش پزشکان تیم توانست در زمین حاضر شود، در غیر اینصورت بازیکنی در این پست نداشتیم.

صمدی تصریح کرد: برادران غفاریان نیز مصدوم بودند و فقط یونس جوان از نظر بدنی مشکلی نداشت. پوریا یلی نیز از هفته هفتم با آسیب دیدگی مواجه شده بود و برای این بازی هنوز به شرایط ایده‌آل خود بازنگشته بود. البته تمام این حرف‌ها نوعی بهانه برای باخت تلقی می‌شود. نمی‌توانیم زمانی که ۴ بازیکن مصدوم داریم، روی سایر بازیکنان هم فشار بیاوریم. با این وجود بازیکنان‌ با تمام تلاش و سعی خود در مسابقه حاضر می‌شوند و هیچ بازیکنی کم‌کاری نمی‌کند.

سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد با اشاره به اینکه نیان به هیچ وجه با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست، گفت: به تیم ایفاسرام نیز بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما نیز تمام تلاش را به کار خواهیم گرفت تا راه‌حل‌های مناسبی برای بازگشت به جدول پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.