مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: ۵۱ ملک مازاد دولتی در استان مجوز فروش در قالب مولدسازی را از وزیر امور اقتصادی و دارایی دریافت کرده است.

۵۱ ملک مازاد خراسان رضوی مجوز فروش گرفت

به گزارش قدس خراسان، سیدحامدحسینی اظهار کرد: این تعداد ملک مازاد دولتی دارای ۲۵ هزار و ۸۰ میلیارد ریال ارزش است که تا کنون ۹ ملک آن به ارزش ۷۴ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی بدون اعلام شمار املاک مازاد دولتی شناسایی شده در استان اضافه کرد: از مجموع املاک معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به دبیرخانه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت، تعداد ۱۱۴ ملک به ارزش ۲۰۷ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در دبیرخانه استانی مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

وی گفت: از املاک یاد شده ۶۳ ملک به ارزش ۱۸۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال در هیات عالی مورد پذیرش قرار گرفته است که ۵۱ ملک مجوز فروش را تا کنون دریافت کرده است.

حسینی با بیان این که ارزش املاک مازاد مولد سازی خراسان رضوی در مجموع ۲۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است افزود: با توجه به این که عواید حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه اجرایی به استان باز می‌گردد می‌توان آن را در جهت تامین اعتبار برای پروژه های نیمه تمام استفاده کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اضافه کرد: بدون خلق پول جدید و رشد نقدینگی، با استفاده بهینه از اموال عمومی، بازدهی آنها افزایش یافته و ضمن کنترل تورم، رشد و توسعه را برای استان و کشور به همراه دارد و تمامی افراد جامعه از مزایای خدمات طرح‌های عمرانی بهره مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.