مدیر اداره برق بردسکن گفت: در دهه فجر سالجاری ۸ پروژه برق رسانی با صرف هزینه بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بردسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۸ پروژه حوزه برق در دهه فجرامسال بردسکن

به گزارش قدس خراسان، جواد رجبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سه سال گذشته مدیریت برق بردسکن از رتبه ۲۸ به رتبه اول استان در ۹۲ شاخص رسیده است، اظهار کرد: بیش از ۲۰ پروژه در حوزه برق رسانی شهرستان در سال جاری اجرا شده است که کلیه شهروندان به نوعی از مزایای آن برخوردار شده است.

مدیر اداره برق بردسکن به طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در شهرستان پرداخت و تصریح کرد: ۱۱ آبادی جدید نیز در دستور کار برق رسانی در شهرستان قراردارند.

وی با بیان اینکه انشعاب غیر مجاز برق در شهرستان نداریم، اظهار کرد: این مهم با ترویج برنامه‌های صورت گرفته محقق شده است لذا در شهرستان بردسکن به جرات می‌توانم بگویم که انشعاب غیر مجاز نداریم.

رجبی در بحث روشنایی بلوار امام علی(ع)  شمالی بردسکن و ورودی صدف به مسکن ملی، گفت: در نظر است که روشنایی این مسیرها اجرا شود.

مدیر اداره برق بردسکن از اجرای ۳۱۰ کیلومتر  اصلاح وبازسازی  شبکه برق شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کمتر از ۳۰ کیلومتر دیگر در شهر بردسکن مانده است که سعی ما براین است تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.