معاون پشتیبانی و مالی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه از بهره برداری چهار پروژه خیر ساز آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلبارد تومان خبرداد.

۴ پروژه خیرساز آموزشی در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، میثم سالاری اظهار کرد: آموزشگاه دو کلاسه زنده‌یاد احمد عابدینی که زمین آن متعلق به اداره اوقاف است، به همت خانواده وی و یک مؤسسه فرهنگ و هنری در روستای امیرآباد بخش مرکزی در زمینی به مساحت ۱۶۰ متر زیربنا و ۱۲۰۰ متر محوطه‌سازی با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون پشتیبانی و مالی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: همچنین آموزشگاه ۲ کلاسه حاجیه خانم شوکت محمدزاده به همت خانواده موسوی و آموزشگاه ۲ کلاسه زنده‌یاد حسن شمس‌الهدی به همت خانواده وی در روستای اسفیوخ بخش مرکزی به مساحت ۲۰۵ متر متر زیربنا و ۲/۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: آموزشگاه ۳ کلاسه هادی که زمین آن توسط خانواده زنده‌یاد غلامحسین مرشد اهدا شد، به همت خیر نیک‌اندیش صافی‌نیا در روستای ضیاالدین با زیربانی ۲۳۵ متر و ۱۶۰۰ متر محوطه سازی با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سالاری تاکید کرد: ۱۱ طرح که در سال‌های قبل اجرای آن مسکوت مانده بود، افتتاح شد که از جمله آن می‌توان به مدرسه سه کلاسه روستای باغمیان، مدرسه یک کلاسه روستای خورق، مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد الهام سلطانی و … اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.