با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیرکل ورزش جوانان استان، هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال آوران خوزستانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین اهدا شد.

هدایای رهبری به مدال‌آوران خوزستانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز دوشنبه مراسم اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در اهواز برگزار شد.

در این مراسم ۱۳ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی حضور داشتند که از این تعداد ورزشکار، امان الله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F ۵۷، الهام صالحی در ماده پرتاب دیسک کلاس F ۵۴ و عرفان بندری در ماده پرتاب نیزه کلاس F ۵۴ به سه مدال ارزشمند طلا دست پیدا کردند.

همچنین حنان کعب‌عمیر در ماده پرتاب دیسک کلاس F ۵۳ و صادق بیت سیاح در ماده پرتاب نیزه کلاس F ۴۱ صاحب گردن آویز نقره شدند.

الهام صالحی نیز موفق شد در ماده پرتاب نیزه کلاس f ۵۴ به مدال برنز دست پیدا کند.

غلامرضا رحیمی در تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی و دوبل، دو مدال طلا را ازآن خود کرد.

در وزنه برداری هم احمد امین زاده در سنگین وزن صاحب مدال طلا شد.

همچنین رضا رشنو در پارادوچرخه سواری در تایم تریل انفرادی مدال برنز را به دست آورد و حمزه مصلح رشت آبادی شطرنج باز خوزستانی تیم ملی نیز در بخش تیمی بر سکوی دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

امین میرزازاده، امین کاویانی نژاد و دانیال سهرابی در کشتی فرنگی، پویا ایدنی در شطرنج و میرباقری در کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.