پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در زمان فعلی، اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چراکه آشنایی خوبی از شرایط تیم و بازیکنان دارد.

پیشکسوت پرسپولیس: اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است/ مذاکره با برانکو از اول اشتباه بود

به گزارش قدس آنلاین حمید درخشان، در خصوص انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، اظهار داشت: این مربی برزیلی با تیم کار کرده و از شرایط روحی و روانی بازیکنان با خبر است. معتقدم در زمان فعلی، اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس است، چراکه آشنایی خوبی از شرایط تیم و بازیکنان دارد. امیدوارم اوسمار بتواند پرسپولیس را قهرمان کند.

وی در مورد اصرار مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان سرمربی، خاطرنشان کرد: وقتی مربی دلش نمی‌خواهد با تیمی کار کند، مدیران باید به دنبال گزینه دیگری باشند. خوب نبود که زمان زیادی را به خاطر برانکو از دست دادیم.

پیشکسوت پرسولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه، تصریح کرد: پرسپولیس توانست در خط دفاع و حمله، بازیکن جذب کند. هرچند معتقدم که تیمبه چند بازیکن دیگر جدید هم نیاز دارد تا نقاط ضعف برطرف شده و خیال هوادران راحت شود.

درخشان در خصوص قهر و آشتی‌های یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول، یادآور شد: نتیجه قهر و آشتی‌های گل‌محمدی، لطمه به تیم و هواداران بود. متاسفانه یحیی رفتار غیر حرفه‌ای داشت و بهتر بود تا پایان فصل در تیم می‌ماند.

وی در مورد احتمال اضافه شدن مربیان داخلی مطرح به کادر فنی پرسپولیس، گفت: در حال‌ حاضر نفرات داخلی نمی‌توانند به کادرفنی اضافه شوند، چراکه فشار هواداران تا حدی زیادی است که می‌تواند هر مربی داخلی را خراب کند. بهتر است رای تقویت کادر فنی، بازهم از خارجی‌ها بهره ببریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.