رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از موضوعات مهم این ماه، تاخیر در واریز حقوق کارگران بود که اول از همه، بابت این موضوع به سهم خود عذرخواهی می‌کنم.

رئیس شورای شهر مشهد: بابت تاخیر در واریز حقوق کارگران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان امروز ۹ بهمن‌ماه، در صدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که‌ در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: این ماه، بسیار باارزش بوده و از شرافت بالایی برخوردار است. از امام کاظم(ع) روایت شده که می‌فرمایند رجب، ماه عظیمی است که خداوند اعمال نیک را در آن چند برابر می‌فرماید و گناهان به جز حق‌الناس را در آن محو می‌‎کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امیدوارم بتوانیم به خوبی این ماه و فضایل آن را دریابیم، درک کنیم و با توشه‌ای از اعمال نیک خود را برای ماه میهمانی خداوند رحمان آماده کنیم.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، بیان کرد: مهمترین ویژگی حضرت زینب(س)، حق‌طلبی و عدالت‌محوری ایشان بود. اگر حضرت زینب(س) نبود، پیام امام‌حسین(ع) در کربلا می‌ماند و نهضت عاشورا فراموش می‌شد.

موحدیان با بیان اینکه ۱۲ بهمن‌ماه، سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر است، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها، به ویژه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید برنامه‌ریزی منسجمی در این خصوص داشته و برگزاری رویدادهای مختلف را در دستورکار خود داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای گام برداشتن عملیاتی‌تر در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمر با برکت بیش از چهار دهه خود است. نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت این موضوع را مضاعف می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند تعریض پل دهرود و دوربرگردان شهید میرزایی می‌توانستند در این دهه به بهره‌برداری برسند و پروژه‌هایی نیز کلنگ‌زنی شوند، اما برخی مشکلات مانع از تحقق این مهم شد که با رفع آن‌ها باید قبل از سال نو شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

موحدیان گفت: یکی از موضوعات مهم این ماه، تاخیر در واریز حقوق کارگران بود که اول از همه، بابت این موضوع به سهم خود عذرخواهی می‌کنم. تدابیر و برنامه‌ریزی‌های شهرداری باید به نحوی باشد که شاهد تکرار مجدد این موضوع نباشیم؛ زیرا تاخیر در پرداخت حقوق، مشکلات جدی برای زندگی این عزیزان ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.