رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به جذب ۵۲۵ نفر از ردیف ۱۰۰۰ نفری مربی امور آموزشی معلولان با برگزاری آزمون استخدامی گفت مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به‌زودی برای جذب ردیف‌های باقی‌مانده برگزار می‌شود.

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزشی معلولان به‌زودی برگزار می‌شود

حمید طریفی‌حسینی اظهار کرد: جذب نیروی توانبخشی یکی از اتفاقات مهم در مدارس استثنایی بود. کسانی در سومین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که در ۲۱ مهر ۱۴۰۲ با عنوان آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولان برگزار شد، می‌توانستند شرکت کنند که دارای مدرک تحصیلی کاردرمانی و گفتاردرمانی بودند.

وی با بیان اینکه از ۲۴۱۶ نفری که در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند ۱۶۷۳ نفر در روز برگزاری در جلسه آزمون حاضر شدند، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۱۶۸ داوطلبی که به عنوان چندبرابر ظرفیت معرفی شده بودند ۵۲۵ نفر در مرحله نخست آزمون پذیرفته شدند و مرحله تکمیل ظرفیت برای بقیه ردیف‌های باقی‌مانده از ۱۰۰۰ ردیف استخدامی به زودی برگزار خواهد شد.

طریفی‌حسینی افزود: دفترچه مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولان طی روزهای آینده و بعد از تمهید مقدمات آزمون استخدامی که وزارتخانه در اسفند می‌خواهد داشته باشد، منتشر می‌شود.

منبع: پانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.