سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام از برگزاری بیش از ۳۰۰۰ برنامه در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

اجرای بیش از ۳۰۰۰ برنامه  دهه فجر در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: این برنامه‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، خدماتی،عمرانی، ورزشی در ٢۵ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر تدوین و در طول ایام الله دهه فجر امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اجرا خواهد شد، تصریح کرد: نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ای روشن با مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله اهداف برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام تصریح کرد: اجرای این برنامه ها با حضور تماشایی و غرور آفرین مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و همچنین انتخابات اسفندماه همراه خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا همراه و همصدا با ملت بزرگ ایران در سراسر کشور با شرکت فعال و پرشور در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر بار دیگر وفاداری و اعتقاد راسخ خود در دفاع از آرمان‌های والای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.