نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در کشور اعلام کرد: با حمایت این دولت ۱۰۰ مدرسه جدید در دو سال گذشته در این استان احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

تأکید استاندار البرز بر ضرورت امید آفرینی در جامعه

به گزرش قدس آنلاین، مجتبی عبداللهی سه‌شنبه،۱۰ بهمن در نشست خبری که با حضور رییس شورای اطلاع رسانی دولت در کرج برگزار شد با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم افزود: اکنون ساخت ۵۰ مدرسه دیگر در البرز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: تا قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم، البرز به لحاظ تخت بیمارستانی در پایین جدول کشوری قرار داشت اما اکنون بخش زبادی از کاستی های استان در زمینه سلامت و بهداشت برطرف شده است.

استاندار البرز گفت: در زمان حاضر البرز دارای دو هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دولتی و یک هزار تخت خصوصی است.

عبداللهی خطاب به اصحاب رسانه البرز گفت: از اصحاب رسانه انتظار می رود برای تبیین خدمات دولت و امید آفرینی در جامعه تلاش وافر داشته باشند ؛ بنابراین ایجاد ذوق و شوق در جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات ضروری است.

استاندار البرز گفت: بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب باید یک صحنه انتخاباتی حداکثری، با عظمت و باشکوه در تاریخ البرز به وجود آوریم.

عبداللهی تاکید کرد: حضور در انتخابات بنا برفرموده رهبر معظم انقلاب تکلیف شرعی است و امروز نظام اسلامی زیر هجمه تبلیغاتی دشمنان قرار دارد و باید انتخابات پرشور رقم بخورد.

وی با یادآوری حادثه سیل خردادماه امسال در جاده کرج - چالوس گفت: حضور و همراهی رسانه ها تاثیر بسزایی در اطلاع رسانی به موقع مردم در این حادثه داشت.

استاندار البرز با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: در این ایام دو هزار و  ۷۶۵ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در استان البرز افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.